Thursday, April 9, 2009

x mcm puteri pun???

hahahahahhhaaaaa...

ko mksdkan puteri mana ni aini??? "puteri nurul azlina"??? aku x penah dgr pun...puteri dari mana tu???...puteri jerteh ke????

kakahkaahkkaaahhhhh....
puteri la sgt.. dh la lmbt siap... ngat kan pakai dress ke sebab lmbt tp...hampeh...last2 pakai t-shirt gak...kah3... penat je aku turun awl tgu....hahahahaaaa...

sedap ar kek td... puas ati tul... kih3...sib bek sempat gak... kalo dh tutup td... ko belanja kitorg ina...aku xkira... huhuhuhuuuu...tgu ko la yg lmbt.. ;P

dh kenyang ni... ngantuk la plak... heheheheeee...tp td dh tido byk...nk tido lg ke??? >:D

aku bab tido ni mmg suke...satu lg bab mkn.. mmg xleh tolak pye.. tp pelik tul la rini.... de org tu dh amik tempat aku... konon nye sblm ni aku la yg akan abihkan sumer mknn... tp td... fuyoooo... die yg abih kan... kagum giler aku... pasni leh ar die ganti tempat aku...

P/S:
wat ina....
tu la.... suke sgt kata aku suke mkn... skang ni kene balik kt ko... ko dh terkene sumpahan aku rupenye... kahkahkahakhaaaaaa...

=n_n=

No comments:

Post a Comment