Friday, April 10, 2009

aku memang puteri pun...puteri sweet...kihkihkih

ni yang haku hangin ni..baru je kejap aku tak bukak blog..dah berbakul-bakul fitnah yang aku dapat.....bila lah korang nak insap ni...tp best gak aku.. asyik aku je yang jadi 'pelakon utama' ni..malulah aku ..kan tak pasal2 terlebih perasan plak..korang nak puji pun,pujilah depan2 aku..janganlah puji kat blog ni..nanti smue orang tau yang aku ni dah lah comey..perangai pun comey gak...sweet katakan..bak kate sape ntah..kahkahkah...

makanan tu.............tolonglah sape2...sbb aku mengata kira lah,sumpahannya terlekat kat aku ni...kalau de orang mengata aku balik,mesti sumpahan tu berpindah kat orang lain plak..cepatlah wei....aku nak jadi normal balik ni..kang tak pasal2 tak muat baju kawin aku..kahkahkah..

p/s:untuk aini..tq aini..rupanya ko anggap aku sbg puteri selama ni...maafkan daku..aku tak leh terima ko..aku dah ade putera aku sendiri... [putera simpanan pun ade gak kahkahkah]

No comments:

Post a Comment