Sunday, April 5, 2009

P/S:REPLY UNTUK ORANG SANA....

wahhh...baru je xsilap aku seminit lepas aku bukak blog ni..dah de yer orang yg memeriahkn blog ni...cepat btul...xpadan dengan letih jalan-jalan(ops shopping-shopping) tadi ... :) hehe best2 je ek kutuk aku..smue p/s untuk aku plak tu..hemo hemo hemo...banyak btuk p/s ayat-ayat ko tu..lain kali,p/s ko tu bagilah p/s lain plak...p/s buah tangan ke..p/s kfc ke...hehe..baru meriah lagi bermakna p/s ko tu..baru aku layan...

aku bukan jual mahal..ko pun cam x sudi je nak ajak aku..mcm ajak-ajak ayam je...aku bukan ayam..aini xpelah..ko leh ajak die..sbb die kan tiger...kahkah..tp ko kena tukar lah pepatah tu..'ajak-ajak tiger' plak...jangan marah ye orang yg lagi satu tu...kalau die balik umah,die berhibernasi...xleh bukak langsung blog ni...so,leh lah kutuk die puas2 dulu..sblm die dtg blk isnin ni...

ko pun msg aku dah kul 10+ngah tunggu bus dah..mcm mane lah aku nak tukar pikiran aku..ne sempat..so,jalan terbaik,aku sambung balik sarung selimut aku yang best ni..hihi...dah terlajak sampai selamat tengah hari plak,bukan slamat pagi dah..xayu btul..smue sbb virus ko lah ni..terikut2..

MARAH KO?????ehhhhhhhhhh,tak tak tak...ne de..aku sayang ko lagi ni..aku tau..yang i***r tadi tu ko belikan untuk aku kan?ko belanja kan?ala...baek btul ko ni...xsangka aku...kihkihkih...kire aku tak kisah lah ko kutuk aku sblm ni..aku buat2 xnampak je...esok bagi kat aku ek i***r tu..muahxxx....

memang ko gile shopping arh...meh aku nak cite skit...rabu ko shopping,khamis ko shopping,hari ni pun ko shopping..isk isk isk..gile btul...ni bukan stakat window shopping dah ni..door,gate,smue ko shopping...

de pe lagi ek nak cakap kat ko ni..xde dah kot...k lah ni last untuk hari ni...nanti aku post lagi yang lain...tunggu sorg yg berhibernasi tu balik ukm dulu...hihihi...

opsssssssssssssss..chop chop...

pembetulan...kihkihkih..sbb aku tak ikut ko ea???

hehe..dgn jujurnya aku cakap mmg bukan sbb study pun..kihkihkih..jgn harap..jauh ubi kayu bakar dari api...aku ni seorng yang pandai merancang masa depan (ada kaitan kot)... ($.$)

p/s untuk ko: hamba ingin menyedarkan tuan hamba bahawa silalah tuan hamba meng'check' baki simpanan bank tuan hamba...sebelum tuan hamba terlajak menggunakan nya..sedarilah walaupun hamba mengetahui yang tuan hamba mengetahui bahawa baki simpanan tuan hamba telah ter over guna...

p/s untuk aku: aku pun tak faham ape aku tulis...kihkihkih

No comments:

Post a Comment