Wednesday, April 1, 2009

zani punyer turn plak >:D

amboi korang...mentang2 keje aku meng'edit' blok je,xsempat nak post pape..korang conquer habis post ni..pastu sedap2 hati jangtung hempedu perut paru2 korg je kutuk aku.. leh plak korg masuk bakul angkat sendiri plak bakul tu..hehehe..aku pun banyak nak buat pembetulan ni..ape yang korg post kan tu smue FITNAH semata2..insaplah korang..kahkah..aku je yang baik..tolong betulkan keadaan..xpe..aku kan 'sweet'..aku faham perasaan korang =))

aku pun nak komen gak ni....hehe..nak buat pembetulan

pembetulan pertama: 'aku kuat makan'
penjelasan: tolong skit ek..aku kan mkn skit je..bak kate2 pepatah tu..'bhenti makan sblum sendawa' hehe..aku ikut yg tu je..xcam korg..bhenti mkn sebelum kedai mkn tu tutup..dgn smue left over tu korg nak bawak blk..si zenki tu plak keje nak mhabiskan mknn je..smpai mknn org meja sbelah pun nak tlg habiskan..kihkihkih(ikut pengalaman sebenar aku lah)..bak kate die "tak baik membazir mknn tu".. =) mcm duk kat afrika plak aku rasa bila bdua dgn die..haha Webfetti.com


pembetulan kedua: 'aku suka nyanyi dalam kete'
penjelasan: ni yang aku rasa malu sangat ni..bukan nak puji atau ape...aku tak nyanyi lah aini..ko dgr aku nyanyi ke?kan kite pasang radio masa tu..suara aku sedap sangat ke?kahkahkah..sampai ko tak dapat beza mane suara aku dgn penyanyi dalam radio tu...xsangka plak aku dalam diam2 ko puji aku mcm tu..
aku malu ni
Webfetti.com

pembetulan ketiga: ni untuk zenki lagi skali..pasal souvinier tu..
penjelasan: aku ingat hari tu de org yang nak muntah sbb bungkus benda alah tu..haha..br je bungkus skit..penin la,nak muntah la,bukak tingkap la..siap beli asam lagi tu..haha..tp xmuntah2 pun.orang yang duk dpn ni gak yang habiskan bungkus tu (malu lagi skali ni tpaksa cakap perkara yang sebenar)..haha..tp yang pelik..bila otw balik tu,nak singgah mid valley tu,segar bugar plak..haha..cepat nye die sembuh...isk isk isk..

hehe..oklah..stakat ni dulu pembetulan aku..nanti aku datang buat pembetulan balik..hehe..bergntung pada post post korg selepas ini..gpun xbest ni..internet lmbt..aku nak tgk cite febret aku tak dpt2 lagi...lmbt btul..ni yang rasa nak Webfetti.com xpun Webfetti.com
....tp xpe..aku sayang laptop aku ni..hihi..salah intrnt je ni..mesti zenki dgn aini guna banyak ni..suka sgt download cite2 ntah pape tu..hehe..sbb internet xde, aku nak Webfetti.com
tapiiiiiii jadi benda ni plak hehe Webfetti.com ...so,cancel lah..

hehe..tu je untuk hari ni..bye bye..

penaip: zani (memang nama sebenar)

No comments:

Post a Comment