Thursday, April 30, 2009

BERITA TERGEMPAQ!!!!!

special untuk aini dgn zenki..

aku nak gtau ni..punyelah dasyat aku terjumpa bahan2 bukti ni..

aku pun terkejut..bukan aku nak mengaibkan sape2..tapi..

kihkihkih..sebab korg suka sgt dengan makhluk-makhluk ni..aku bocorkan perkara yg sebenar..

bg korg bukak mata skit..pasni faham2 lah korg..pk lah mane baek mane buruk..

ni aku sertakan gambar2 makhluk tu...

yang ni masa aku terjumpa kat depan bilik tv..xsedar diri tul..ngah kekenyangan pas merompak makanan kat cafe..aku sempat ambik gambar dari jauh je..(zenki dalang dalam hal ni sebenarnya)

ni plak aku terjumpa kat bilik tv gak..ko perasan x meja tu..bilik tv tu..aku nak tgk tv pun xleh..sibuk je die menyemak kat depan tu..

ni plak,baru je kejap aku g toilet..tb2 dah menyemak kat meja aku..hangin btul..tp die ingat aku tak perasan..ngah ym dgn aini tu...patut aini xleh bukak internet pun..de 'jejaka' ngah menunggu untuk chatting..kihkihkih..aku biarkan je die ym dgn aini..

dahlah ngah tak hbs hangin yg kat bilik aku tu..ko tengok..die buat bising plak..ingat suara die sedap sgt ke..(tp yg confirm lagi best dari suare zenki lah kihkihkih)

ko tau x zenki?aku sempat ambik gmbr ni..yg ni pas die ternampak ko jatuh kat tangga hari tu..die bawak cite tu kat smue kawan2 semakhluk die yg lain..truk btul..bawah ni de lg sekor..truk btul..isk isk..

stakat ni beberapa gmbr ni je aku leh post dulu..lain kali aku datang lagi..pas kumpulkan lebih byk bukti..kihkihkih

p.s: aku tak suka makhluk ni!!kihkihkih..walaupun xde kaitan..

No comments:

Post a Comment