Thursday, May 28, 2009

Tagged by aini alia….menyusahkan aku btol!!!!

1. Anda rasa anda hot?

Aku hot??mestilah..aku kan ketua kumpulan korang yg paling cun....wakakaka..

2. Upload gambar kegemaran anda



3. Kenapa anda suka gambar ini?

Ade 3 benda yang perlu diberi perhatian (“,):
i) pemilik binatang yg didera
ii) dari mane atau dari sape datang binatang tersebut?
iii) pembuli (bukti:baju biru+gelang loceng perak+gelang hitam).
Kesimpulan: lu pikir lah sendiri..kihkihkih…


4. Bila kali terakhir anda makan piza?

Piza?soklan lain xde?kfc ke..mcd ke..erm..last time mase kat kajang..selepas penat ber‘spa’ di b*** b***…kahkahkah..
b*** b*** = tempat febret aini dgn kira


5. Lagu terakhir yang anda dengar.

Sebab aku ngah jawab tagged ni sambil dgr lagu, jd lagu terakhir yg aku dgr skrg ni ialah yuna-dan sebenarnya..lagu ni best lah gak..femes gak skrg ni..

6. Apa yang sedang anda buat selain selesaikan tag ini?

Ngah melayan kerenah zenki dr td lg..grrrrrr…kihkihkih..bila lah die nak berhenti pggl nama aku..taulah aku ni cun..kahkahkah

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?

suka atau terpaksa...kihkihkih...pjg list aku ni..tapi xpe..nak jimat ruang..ni panggilan yg paling bestàketua…wakaka..tambah2 kalau kira dgn aini yg panggil..bahgia hidup aku..

8. Tag lagi 6 orang dengan hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori.

kira
aini
zenki
“aku”
shakirah mohd zain
aini alia zamzuri


9. Siapa no 1 kepada anda?

Anak buah aku yg amat berjaya..kihkih

10. Bagaimana pulak dengan no 4?

Bak kata aku dulu2..seorg yg bernafsu membeli belah amat kuat…terutama kalau xde duit sendiri..suka sgt pinjam meminjam..aku lah antara mangsanya..

11. Kata sesuatu tentang orang no 5.

Die suka sgt kat aku..kihkih..aku xleh wat pe dah..snggup nak jadi kekasih gelap aku..mcm2..hari2 dtg bilik aku..tu blum msg lagi..aku xde kejap je,mesti tercari2..suka giler die kat aku.malu aku…hahaha

12. Bagaimana pulak dengan orang no 3.

Suka sgt terpengaruh dengan jualan kat pasaraya, supermarket dsbgnye..pantang de sale..die org 1st yg tau..tu termasuklah barang2 kecantikan..sebutlah pe yg xde..dari rambut sampai kaki..the latest yg die beli: pg td (24 may 2009)…kasut baru and garnier light krim muka…kihkihkih..kan aku dh cakap..

13. Siapakah orang no 2.

Suka sgt balik umah…pantang de gap masa skit..kalau hujung minggu tu jgn haraplah leh jumpa die kat kolej..mesti xdenye…

14. Bagi pesanan anda untuk orang no 6.

Hehe…ni yg baik skit..selamat hari jadi…jgn nakal2..cepat2 cari jodoh…dh tua dah tu..kira pun sama..kihkih..nak mintak petua,meh berguru dgn aku dulu..

No comments:

Post a Comment