Tuesday, May 26, 2009

special untuk "aku" yg dah tua dari aku.. =)

A Cute Animated Birthday Wish

hehe..aku a.k.a zani a.k.a ketua a.k.a yang paling cun datang mengepostingkan post aku untuk seorg makcik yang dah tua 1 hari..kihkih

sian die ek..kihkih..tertunggu2 msg dari kitorg..kejam gak bile pk balik..haha...bagus2..baru tau ape perasan ko kat kitorg sbnrnya =p punyelah suci hati ko suka kat kitorg..sayang btul ko kat kitorg kan?wahwahwah..haha..sayang die gak...weeeeekkkkk(muntah untuk beberapa minit)

dah 3 tahun aku kenal ko..dari tahun 1..tapi aku ingt,aku rapat dgn ko masa kite sama2 perkampungan MATK tu...ko ingt x kite duk 1 bilik hari tu??bilik yg aku duk skrg ni gak..hehe..tapi xckp byk hr tu..buat keje je..ko pun asyik balik je..pastu mula lagi rapat tahun 2..sama2 g kelas..hehe..pastu makin lama,dah tiga2 makin rapat..g mane2 pun mesti skali..hehe..dlm kuliah tu pun,kite dgn dunia kite je..best tul kan?

dah besar pun ko ni..hehe...eh,silap...dah tua pun ko ni..aku muda lagi..lambat lagi..bile nak cari jodoh ni?sian mak ko..hehe..risau tu..nak aku carikan ke?kahkahkah..aku leh kenen kan kat sorg ni..nak tau sape?die dah kemaruk nak kawen dah tu..haha..nama die *******..sure ko kenal nye..haha..aku bg free2 je..

pe lg ek nak cakap kat ko ni..xbyk lak nak ckp..hari jadi ko pun dah lepas smlm dah..aku nak post smlm,tp kena cr gmbr untuk asgmnt lak..tp (mcm lah aku buat) haha..tup2..aku ttdo..hehe..cam biase..so,hr ni baru post..tu pun ko dah post dulu..hehe..neway aku nak nyanyi ni..ko kan suka ckp aku nyanyi dalam keta..suara aku pun sedap..haha..ni die:

hepi bday to you

hepi bday to you

hepi bday to aini

hepi bday to you....

sekian..

hehe..muah

"iF YoU ThiNk ThAt I FoRGet YoU..

nO...Im StIlL HeRE...

I mAY NoT AlwAys B There tO GeT In TOucH,

bUt u'rE AlWeZ On My mInD,KePT In My HeARt, MArkEd In MY SoUl...

HePi BiRThdAY..."

No comments:

Post a Comment