Tuesday, May 26, 2009

haPPy BeStdAy DouBLe A Z

to Aini Alia Zamzuri


myspace comments

nak wish pe ek??? aku dh blur n kekeringan idea ni... hehehehehehe... ina dh post lum? lum lg la tu... ish3... pe la yg die wat tu... kihkihkih.. pemalas tul...asek malas...malas...malas.... hahahahahaaaa....

oooo... aku rasa aku nk citer sejarah hidup kita la... mmmmmm... pe ek?? de yg best ke pasal ko n aku??? +++ ina... kih3... k la... aku try ngat balik memori silam tu... mmmmmm..... haaaaaaa.... aku rasa aku x penah kenal pun ko masa minggu 3M... tgk pun x penah... yang lawaknya... masa PC suh kita ikut group masa nk g fak... x nmpk la plak ko... hehehehe.. then, masa first year... kita lum jd best fren lg kan... aku x rapat pun ngan ko... time tu aku ngan ina je... sob3... bla dh second year bru kta rapat.... tu pun sebab kita dh terasing ngan bebudak math... kalo x.... sure hampehnye... hahahahahahaaaaa... gurau je...

ko nak aku wish pe lg kat ko???? hahahahahahaaaaa.....

selamat hari lahir yang ke 2*....hehehehehee... semoga dimurahkan rezeki dan ceria2 la selalu....kihkihkih.... ko bla nk dtg sini???? aku rindu kat ko ni.... hahahahahhaaaaaa

mmmmmuuuuuaaaaaahhhhhhhzzzzzzz......

yang baik ati...
zenki...

No comments:

Post a Comment