Monday, March 1, 2010

hari yang panas....

panas tul la ari ni.... rasa cam nk jd badak je... badak berendam...kih3... kalo dpt minum air yang sejuk gler best ni...hahaha...rase cam dh masak je... panas sgt.. silap hari bulan hangit la... semakin golap la aku... terkena sinaran mentari setiap ari + bahang habanya... hahahahahahaaaa...

rini dh masuk bulan baru... aku rasmikan dulu ek post bulan ni...hehe.. pastu korang jgn lupe plak... bulan ni adalah bulan yang paling bermakna... hehe...aku xnk ckp lg nape... tp nanti dh sampai tarikh keramat tu... aku g tau korang...hehe...

sebenarnye....sebenarnye.... dragon ball de tujuh bijik semuanye...kih3.. xde la... sebenarnye xde pape pun nk ckp... saje nk taruk post baru... ne x nye.. bke je blog asek post tuuuu jeeerrr.... dh nek boring aku tengok...dh la tu.. post aku plak tu...kih3..

k la... nk chow dlu...xde idea nk tulis... panas2 ni leh wat org saket kepala...hehe...
buh-bye...

P/S: "aku"... ko jd dtg x???? hehe..

No comments:

Post a Comment