Monday, March 15, 2010

hari + seminggu yang indah...

hahahahahaaaaa....

salam semua... lama x masuk blog... x sempat... hehe...cuti sekolah dh pun bape ari berlalu... tinggal lagi bape ari je lagi... aku pun turut bercuti selama seminggu... hahahahahaaa... best tul rasenye dpt dok umah tanpa perlu menjerit-jerit.... kih3... selalunya cuti sehari je... kali ni len plak... hujung mgu dua ari + cuti sekolah... kih3... wat kawan2 ku... JANGAN JELES.... hahahahahaaaa...

jumaat lepas, ujan dh mula turun membasahi bumi kedah ni... rahmat tuhan...ye la... kalo x mmg panas sgt kt sini... tp ujan turun petang je... tgh hari n pagi... dilaporkan cerah cam biasa... kih3... oleh sebab ujan turun petang... aku x dpt gi kelas jahit selama dua ari ...x siap2 la baju aku nmpknye...hehe... harap2 mgu depan leh gi.... aminnn... hehehe...

nk ckp pe ekkk??? haaaaa.... ari sabtu ritu aku gi ujian mtest... "aku" ko pun gi gak kan??? camne ujian die... leh tahan kan... aku x sempat jawab bahagian math n analitikal tu.... geram gak... siap menggeletar lagi tgn aku sebab x sempat... aku ni dh la x leh panik... mula aku gelabah semacam je... 30 minit... ne cukup beb....nk pikir lagi... nk kira lagi.. kalo 5 soalan x pe la... ni 30 soalan dlm masa 30 minit... sabar je la... byk gak aku menembak ritu... harap2 kene la sasaran die n LULUS... hehehe...

pasni buke sekolah... nk kene wat soalan ujian bulanan kedua plak... wat senang2 je la... biar lulus semua... nati senang sket nk menjawab...kih3... bleh???? hahahaha...

k la... nk gi tunaikan kewajipan kepada tuhan dulu...hehe...

miss u 1 2 3 4...

XOXO...
muuuuaaaaaahzzzzz...

No comments:

Post a Comment