Tuesday, March 31, 2009

meh..aku plak tulis

jari sapekah yg paling cantik?? atas/kiri/knn??






aku bab mengarang2 ni mmg no 1 la..no 1 palng aku tak suke..mane tak nyer, aku da wat ayat power2, org kate ayat aku cam ayat budak sek aje..wow...adakah itu pujian ??hahahha








aku nk siapkan thesis aku (baru bab awal2) hehehhe tgh smangat nk wat nieh, rupenyer ape yg aku da tulis ritu delete..hohoh..ini yg melemahkan semangat gue

sok kte orag nk g subang!! aku da tau satu jalan dekat..hr tu kteorg g 1 jam..ni kwn aku kate 1/2 jam aje..klu sesat bukan salah aku..salah informer aku tuh!! n salah kira sbb die asik makan aje time aku driving kan..pastu salah ina..sbb die asik menyanyi je dlm kete..klu suare sdap membantu la gak..kah kah kah...

meh sini nk upload kan gambar yg kteorg g subang sbtu lalu..gambar dak2 cun terutamanyer yg pkai baju itam tu...hehheheh....anak sape la tuh..

sblm g subang kene la isi perut dulu..sblm tu beli gelang n cincin..tgh nk pilih cincin tuh, ada la sorang makhluk ni jatuhkan cincin..terbongkok2 sume nk cari cincin yg jatuh tuh..ina, ko ckp sikit sape makhluk tuh..klu nk tau, die ada la makhluk yg bernama syakirah syakirah...

nape gambar2 yg aku upload die tarok atas ek?? aku nk tarok kat bawah..gambar plak bley tarok satu-satu aje....ini namenyer aku tak reti..so, keje ina, edit cantik2 yeee...

~~aini alia yg baek dari ina n kira~~

3 comments: