Monday, June 1, 2009

HaRi TeRaKHiR Di UKM~~

Malam ni dh last aku kat ukm.... sob...sob...sob... sedey pun de... hepi pun de gak.... sedey sbb nk tinggalkan ukm n 2 org member aku ni... hepi sbb nk lik umah.. dh lama gler aku x blik... ayah aku pun dh tye.. bla nk lik.... kih3... malu plak aku... hahahahaaaa....

sekarang ni dh abih kemas barang... heheheheee... excited ni... tp satu je... aku tgh risau ni...bende yang kt bawah ni...
nak letak camni ke???


atau camni????


aku bkn nye pe.... kang nati driver bus tu cek kang mati aku... binatang kan x leh bwk nek bas... kih3... xpe2... nati aku cover die ngan towel....kahkahakaaaaahhhhh....

wat member blog seperjuangan aku... aku harap korang majukan la blog ni ek...kalo aku sempat aku post la... kalo x, mksdnye aku x sempat la tu... huhuhuhuuuu....

wat ina n aini....
korang jadi kan dtg umah aku...heheheheeee.... datang laaa.... kih3... aku nk pesan sket ni... nati kalo g umah aku... jgn lupe bwk baju tebal byk sket... kat umah aku tgh musim salji sekarang ni..... kahkahkahkahkahkahkaaaaahhhhh.....

nk tulis pe lagi ek... rasa cam byk je nk tulis td... hai.... ilang plak idea aku nk kutuk korang...
huhuhuhuuuuu...

ok la.... aku malas nk kutuk korang... heheheheee... aku nk jadi bdk bek rini... xbek tinggalkan org dalam keadaan tuuuttttttt... heheheheheee.... tambah2 lagi si ina tu... dah la byk assignment n presentation kene wat... aku tamau la membebankan die lagi dgn kutukan aku ni... hehehehee...

kepada ina... semoga anda dapat menjalani kehidupan kelas anda dengan lebih tenang dan tenteram... semoga dengan ketiadaan beta, anda mampu untuk hidup dalam keboringan... kahkahkah... jangan rindu aku plak... kang semua bulu mata aku gugur sebab ko slalu rindu aku... kih3...

kepada aini pun... walaupun anda tiada kelas untuk dihadiri... tapi rajin-rajinkan la diri anda untuk siapkan tesis... jangan sampai AM kata "BARU NAK HANTAR" sudah la... kih3.... ko pun x di benarkan rindu kat aku...

kalo rindu gak... call la aku... enset aku sentiasa terbuka untuk menerima call dari korang... kalo aku x angkat maknanya... aku tiada di sisi enset aku tersebut... kih3... dan kalo aku x reply mesej korang maknanya... aku xde kedit la... hehehehehee... tp pe salahnye kalo sekali-sekala korang topup kan aku... kih3...

ok la... byk plak aku mengomen... kih3... hehehehe... past ni... korang dh xleh nk jupe aku... kalo nk jupe gak.... dtg umah aku ari khamis or jumaat ni... kih3...

mmmmmuuuuuuuaaaaaahhhhhhhzzzzzzzzz......
see you again!!!! aminnnn......

YanG TeRPiSaH....
ZeNKi
sob....sob...sob.... >;D

No comments:

Post a Comment